czwartek, 24 kwietnia 2014

Zbliżająca się majówka


Kochani, co tu dużo pisać „Święta, Święta i po Świętach”, ale nie ma nad czym płakać, gdyż przed nami majówka. Wydaje mi się, że oprócz Bożego Narodzenia to ulubione Święto naszego narodu;) U nas przed majówką praca wre, cały czas jest coś do zrobienia. Wczoraj wysiałam kolejne warzywa i owoce tym samym zapełniając pierwszą skrzynię warzywną. Dodatkowo wysiałam tarasowe odmiany warzyw do doniczek na barierki i zakładam kolejne rabaty. Jutro czeka nas także dostawa materiałów budowlanych do skończenia ocieplania domu i zrobienia ogrodzenia po rozebraniu starej stodoły;) jak widzicie dzieje się, a tym czasem chciałam Wam pokazać kilka kwiatów kwitnących u nas oraz mój pomysł na majówkowy stół. Tradycją jest już, że właśnie w te Święta zjeżdżają do nas znajomi i rozpoczynamy sezon. W tym roku nie mogło być inaczej - lista rezerwacji już prawie zamknięta;) Jak u wielu z Was u mnie również klimat Marine:)












Do zobaczenia
Ania


4 komentarze:

  1. Oj fajnie, fajnie. ale u mnie w tym roku nietypowo nie dość że Święta a szpitalu to majówka w domu się zapowiada ale cóż życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim życzę zdrówka, a majówka w domku też może być relaksująca i intensywna:)

      Usuń
  2. Twoje zdjęcia tak słoneczne, że czuje się już prawie urlopowo!
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń