środa, 16 kwietnia 2014

Wielkanocne inspiracje part 2


Kochani Święta Wielkanocne już tuż, tuż, a ja dalej jakoś nie mam na nie pomysłu. Szukam, przeglądam, podpatruję i wszystko u Was tak pięknie wygląda, ale ja sama jakoś nie do końca jestem z siebie zadowolona. Zostawiając to moje nie zadowolenie chciałam Wam pokazać jeszcze kilka moim zdjęć, może ktoś jeszcze tak jak ja poszukuje inspiracji, nie do końca wiedząc, czego chce na Wielkanocnym stole. Wiem jedno, najbliższe dni miną mi pod hasłem „KUCHNIA”. Muszę upiec kilka ciast, jakieś cupcake albo ciasteczka zdobione lukrem królewskim. Dziś jednak był jeszcze dzień poświęcony na sprzątnie i prace w ogrodzie. Mój mąż dziś wreszcie zrobił skrzynię do warzywniaka na podwyższeniu – na razie gotowa tylko jedna sztuka, ale wierzę, że teraz to już z górki. Oczywiście muszę mu tu na forum podziękować za to – „Przemku - dziękuję, jesteś kochany:)". Także jutro muszę znaleźć czas na pierwsze wysianie warzyw do gruntu. Nie będę was już zanudzać, bo pewnie każda ma jeszcze masę roboty przed Świętami.






Do zobaczenia
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz