środa, 2 kwietnia 2014

Wielkanocne inspiracje


Dziś postanowiłam Wam pokazać kilka moich Wielkanocnych inspiracji. Pewnie, jak większość z Was już zastanawiam się nad dekoracjami na stół Wielkanocny. Nie zdecydowałam się jeszcze do końca na kolorystykę, ale chyba będzie pastelowa. Jednak przez pogodę, która dopisuje bardziej myślę o tarasie, kwiatach i ogrodzie, niż o jajkach i wypiekach Świątecznych. Wczoraj, mimo ogólnego lenistwa rozpoczęłam wiosenno - świąteczne porządki w domu. Muszę zredukować troszkę liczbę posiadanych rzeczy i zrezygnować z tych, już nie używanych. Poniżej to co zaaranżowałam dla Was w jeden z weekendów, może ktoś znajdzie w tym jakiś pomysł na swój stół










Chciałam Wam również pokazać moje dzisiejsze śniadanie, trochę też w klimacie Wielkanocnym;) Zwykła pasta jajeczna ze szczypiorkiem i pomidorem.



Do zobaczenia
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz