niedziela, 6 kwietnia 2014

Niedzielny misz masz :)


Niedziela dobiega końca, za oknami już ciemno i kolejna kartka z kalendarza została zerwana. Mimo wiosny panującej w pogodzie i za oknami mnie ogarnął ostatnio iście melancholijny nastrój, sama nie wiem, może to wiosenne przesilenie? Wracając do rzeczy milszych dziś wysiałam kolejne rośliny do naszego warzywniaka i pierwsze zioła do ogrodu ziołowego. Posiane zostały dwie odmiany bazylii i szałwia. Jutro muszę wreszcie wysiać rzeżuchę, tak aby zdążyła wyrosnąć do świąt i stworzyć zielony dywan. Chciałam Wam również bardzo serdecznie podziękować za wszystkie oddane głosy na mój przepis w konkursie kulinarnym.
Dziś miałam ogromny dylemat o czym pisać, od kilku dni kompletnie nie mam pomysłów, a głowę zaprzątają codzienne problemy. Postanowiłam więc pokazać Wam nasz dzisiejszy deser - Pancakes z dodatkiem cydru i melasy przełożone lemon curd i jeżynami. Oczywiście deser podany został na tarasie:)






Posadziłam, też niedawno w pastelowej misie szafirki i mam ogromną nadzieję, że na Święta Wielkanocne będę miała szafirkową łąkę.






Do zobaczenia
Ania


4 komentarze:

  1. a ja zabrałam sie za pozradkowanie balkonu i na pewno tez pomysle o takich szafirkach:)Pancakesy wygladaja oblednie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szafirki to jedne z moich ulubionych wiosennych cebulek:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Były pyszne;) piękne zdjęcia z twojej wycieczki do parku miniatur:)

      Usuń